DHEA ופרופיל הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 40 עברתי עד כה 12 טיפולי הפריה. לפני חמישה חדשים התחלתי לקחת DHEA 100מ"ג ליום בתקווה שזה אולי יעזור לי. יש לי רזרבה שחלתית נמוכה מעט ביציות באיכות לא טובה מספיק מן הסתם. החודש עשיתי בדיקות חוזרות של פרופיל הורמונלי והיה הבדל משמעותי בתוצאות לעומת שנה שעברה. עוד אציין שעד כה תמיד בצעתי Tת הבדיקות ביום השלישי למחזור והפעם ביום הרביעי. להלן תוצאות השוואתיות: FSH LH DHEA-S TSH TESTOSRERONE PROLACTIN 02/02/2011 4.7 6.7 1 2.01 קטן מ- 1.5 311 23/11/2011 11.8 5.1 1.48 3.14 קטן מ- 1.5 492 02/09/2012 10.2 1.6 08/09/2013 20.4 2.5 8.09 2.64 1.7 288 שאלתי היא האם יש קשר בין התוצאות ב- 2013 לDHEA שאני לוקחת? האם כדאי לי להמשיך עם DHEA??? עפ"י מה שקראתי השפעה של זה אם תהה זה לפחות אחרי שמונה חודשים??? תודה מראש לש
מניחים בד"כ שיש השפעה מרבית של ה- DHEA כבר אחרי כארבעה חודשים.