HCG-B Quantitative (B) = 13?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
HCG-B Quantitative (B) = 13 IU/l עשיתי היום 24-09. מה זה אומר? וסת אחרונה: 26-08. אוביטרל 07/09 שבת ב 01:00 לפנות בוקר. הזרעה 08/09 ראשון 09:00 בבוקר. מאז עברו שבועיים, המחזור לא הגיע. הרופא שלי בחו"ל ואני לא בטוחה לגבי משמעות התשובה. תודה!
את בהריון אם הבדיקה בוצעה לאחר שבועיים . כלומר לאחר זמן תפוגת האוביטרל. מעל 5 אומר הריון
תודה! מסתבר שזה היה הריון כימי , לא תקין או לא מספיק חזק שירד במחזור מוגבר ביום רביעי 25 לחודש. תודה