TSH
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ! בבדיקה לפני 40 יום TSH 1.6' והיום פתאום קפיצה ל4.6 ! אני בשבוע 13,ומאוד מודאגת מתשובה שקבלתי.זה בכלל יתכן שינוי קיצוני שכזה? אולי טעות מעבדה? (לפני זה היתי מאוזנת). הסברת בתשובה למשהיא שזה עובר לעובר דרך השליה,מה זנ עומר? מה סכנה שבדבר? אני לא יודעת כמה זמן אני עם ערכים כאלה גבוהים,יכול כבר להיות נזק לעובר תוך חודש? למה זה קורה בהריון,שהאיזור הופר? לחזור על הבדיקה ורק אז לעלות מינון? רופא שלי בחופשה,אוכל לפנות אליו רק בעוד שבועיים,לא נראה לי סביר להמתין ! תודה מראש על התשובה!