בלוטת תריס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כשלושה חודשים אני משתמשת ביוטירוקס 150 מג בשבוע כי הרופא אומר שנהוג להוריד את הבלוטה לערך הכי נמוך גם עם הערך ההתחלתי תקין (3.5) כרגע זה עומד על 1. והרופא לא מוריד מינון ואני פוחדת שזה יירד לנמוך מידי .1.האם יש סכנה כלשהיא בבלוטתצ תריס ממש נמוכה מתחת לנורמה ? 2.אם יורידו לי את התרופה הזו זה יכול להזיק לי או לעובר ? הרי הבלוטה תקינה למה צריך להוריד אותה כמה שיותר ? אציין שאני בחודש שלישי להיריון ובלי הורמונים כבר חודשיים וחצי
1. כאשר רמות ה- TSH נמוכות זה אומר שרמות ההורמון טירוקסין, שהבלוטה אמורה להפריש תקינות. 2. מאחר ו- TSH עובר את השליה ועלול להשפיע על העובר, חשוב בהיריון לשמור את רמות הטירוקסין תקינות או מעט גבוהות.