דרך לזרז הליכים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב: גיליתי שאני בהריון בערך בשבוע ה-5 על פי תוצאות בדיקות הדם. אני מעוניינת לעבור הפסקת הריון בבית חולים, אך התהליך הוא ארוך ומיגע... תור לרופאי נשים לאולטרסאונד ניתן לקבוע רק לעוד שבועיים שלושה. ובכל מקרה עם הגיעי לוועדה בבית חולים (איכלוב לצורך דוגמא) איני יודעת למתי יקבעו לי תור לביצוע התהליך עצמו. אין דרך לזרז את התהליך מבלי שיהיה בעלות של 4000-5000 שקלים? ישנה דרך לעשות גם את האולטרסאונד וגם את הועדה ואולי את הטיפול עצמו בפרק זמן של יום יומיים? כל ההמתנה הזאת מקשה על מצבי הנפשי מאוד. אני מעוניינת לעבור את התהליך כמה שיותר מהר. אשמח לתשובה. תודה. זי.
אני חושב שאת יכולה לפנות ישירות לבית חולים ציבורי ובד"כ התורים הם לא כל כך ארוכים ויש גם רופאים פרטיים ובתי חולים פרטיים שעולים הרבה פחות ממה שציינת.