מונופור...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני עוברת ביום ראשון שאיבה.. התחלתי להזריק ביום השני למחזור גונל 112.5 למשך חמשה ימים ואחר כך הזרקצי מונופור 112 וצטרוטייד אחד למשך שלושה ימים.. וארבכךע בקשו ממני להזריק למשך יומיים מונופור 150 וצטרוטייד אחד בכל יום.. וביום חמישי בקשו ממני להזריק מונופר 112 וצטרוטייד. ומחר ביום שישי אני צריכה לקחת אוביטריל וביום ראשון תהיה לי שאיבה.. אבל הבעיה היא כשהזרקתי מונופור לא הזרקתי בדיוק 112 הזרקתי בין 112-150 ז"א שהזרקתי יותר 112.. האם זה פוגע בטיפול ומעלה את ההרמונים ?? אני מאוד מפחדת תעזרו לי בבקשה
אל תדאגי מתוקה. זה זניח. ממש לא נורא. שיהיה לך בהצלחה ובעזרת השם היריון תקין. גמר חתימה טובה ושנה טובה