מודאגת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, 25.8.13 שאיבת ביציות, 28.8.13 החזרה ראשונה של עובר 1, 30.8.13 החזרה שנייה של 2 עוברים בלסטוציסטים (טיפול חמישי) שלושה ימים לפני בדיקת ההריון דימומים (ולא רק מיימי... סליחה על התיאור). להפתעתי 8.9 בטא חיובית 88. 10.8 בטא שנייה 183. אני מודעת לכך שהבטא הכפילה את עצמה ואני מאושרת עד הגג ומודה לה, אך חוששת שהיא לא התכפלה יותר. עד היום הכל טוב ויפה מחכה לבטא נוספת 16.8.12 מקודם בשירותים הפרשות ורדרדות.. האם עלי להתחיל לדאוג? חשוב לציין שאני עם תמיכה של 3 אנדומיטרין ביום פרוגינובה 3 פעמים ביום. בבקשה בבקשה בבקשה שמישהי תגיב לי.
לקריאה נוספת והעמקה