עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 26 ועוברת ביום ראשון הבא שאיבת ביציות.. היום הייתי בבדיקות דם בבוקר בבית החולים.. ואמרו לי שהם צריכים לעשות לי עוד פעם בדיקת דם לכריות דם לבנות בגלל שהבדיקה לא תקינה.. מה זאת אומרת לא תקינה? ואם התוצאה לא תקינה אני יכולה לעשות שאיבה ביום ראשון או שדוחים את זה.. עזרה בבקשה אני לא רוצה לפספס.. למרות שעשיתי לפני שנתחיל בטיפול את כל בדיקות הדם והשתן והכל הייה תקין.. האם יש סיכוי שיש טעות בתוצאה.. זאת הפעם השנייה שאני עוברת שאיבה... אני מאוד מודאגת תעזרו לי בבקשה ותודה לכם מראש
לקריאה נוספת והעמקה