לחץ נוראי בזמן מתן שתן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בסוף שבוע 11 לאחר ivf, בימים האחרונים עם דחיפות במתן שתן מלווה בלחץ נוראי בזמן ההשתנה. התרבית יצאה שלילית, חשוב לציין שאני מכירה את התופעות הללו גם לפני ההריון וגם אז התרבית תמיד יוצאת שלילית, אבל הפעם הכאבים חזקים והתפשטו גם לכאבים בבטן התחתונה. כתבתי כאן לפני כמה ימים שהמשטח הנרתיקי שלי לפני כמה חודשים יצא חיובי עם קנדידה אבל הרופא בקופה אמר שאין קשר לשתן.... מה זה יכול להיות? הם כל עוד התרבית שלילית אין לי מה לדאוג מסכנה לעובר ופשוט אסבול עד שיחלוף? תודה רבה! נעמה
.