אחרי 5 סבבים של ivf
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אחרי כמה וכמה סבבים של ivf, בהחזרה האחרונה הוחזרו עוברים טריים והיתה בטא חיובית שלא הכפילה את עצמה ולבסוף - ההריון הוגדר כהריון כימי. הפעם הוחזרו 3 מוקפאים. ביום ב' שעבר(2.9) היתה בטא 399, ביום ד' (4.9) 1500 והיום עשיתי שוב (בגלל הלחץ..) הבטא הייתה כ 19000 - זה נראה בסדר נכון?? אבל ---- וכאן האבל הגדול שאר הערכים לא עומדים בקצב --- ה E2 היה ביום ד' 4.9 -11297 ועכשיו ירד ל-4168 הפרוגוסטון היה ביום ד' -57.2 ועכשיו 69.5 זה נראה תקין??? קבעו לי בדיקת אולטרסאונד רק ליום ד' הבא ועד אז אני אצא מדעתי, אני חייבת לדעת אם הערכים תקינים ואולי צריך להוסיף תמיכה או משהו?