דלקת בנרתיק במהלך הריון

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

09/09/2013 | 12:56 | מאת: נעמה

שלום, אני בשבוע 11 רציתי לדעת האם דלקת בנרתיק מסוכנת במהלך הריון והאם מחייבת טיפול, אני סובלת מדלקות בנרתיק לעיתים שבאות לידי ביטוי או בגרד או בדחיפות במתן שתן (בדיקות שתן תמיד תקינות), פעם אחרונה שעשיתי משטח יצאה חיובי ל Candida glabrata. כעת אני מרגישה מעט לחץ בעת מתן שתן, ומעט מודאגת, האם כדאי לטפל? בדרך כלל עובר לבד... תודה!

לקריאה נוספת והעמקה

פטריה בנרתיק (כמו שנמצא אצלך במשטח) לא מפריעה בהיריון, אבל זיהום חיידקי מחייב טיפול.

10/09/2013 | 10:50 | מאת: סיגל

http://hakolleherayon.blogspot.co.il/2010/06/blog-post.html

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית