חזרה לעבודה אחרי החזרת עוברים

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

09/09/2013 | 09:10 | מאת: שירה

שלום רב חזרתי לעבודה 10 שעות לאחר החזרת עוברים העבודה משרדית אולם כרוכה בהליכה של כעשר דקות מהחניה לכל כוון.. האם הדבר נחשב למאמץ? תודה!

לקריאה נוספת והעמקה

לא.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית