שאלה בנוגע לאסטרודיול

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

08/09/2013 | 21:22 | מאת: יעל

שלום רב, מה רמת העלייה של e2 ביום? האם זה קבוע כמו גדילת זקיק פלוס מינוס ? נקבעה לי הזרעה לעוד יומיים והיום יש לי רק 421 אסטרודיול, האם כדאי לעבור את ההזרעה בכל זאת? תודה, יעל

אין קצב עליה קבוע. זה תלוי גם בגודל הזקיק.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית