צביעת שיער

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

08/09/2013 | 20:51 | מאת: אני

שלום רב, אני בשבוע 6 לאחר טיפול הפריה. הרופא שלי לא מרשה לי לצבוע את השיער עד שבוע 12 . האם צביעת שיער ללא אמוניה וחמצן אפשרית? או שכדאי רק לעשות חינה? תודה רבה על תשובתך,

09/09/2013 | 13:52 | מאת: גם אני

אל תקחי סיכון אצלי יום אחרי שעשיתי גוונים, הפסיק הדופק לעובר בשבוע 9 כמובן יתכן שאין קשר אך אל תקחי סיכון ההריון שלך יקר מדי

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית