כאבים אחרי הזרעה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

08/09/2013 | 13:14 | מאת: נתרמת

עברתי הזרעה הבוקר ואני מרגישה כאב חד בבטן עליונה. מרגישה כל הזמן שאני רוצה להתקפל, כואב לי יותר להזדקף. התהליך לא כאב - למה עכשיו זה כואב? האם זה תקין? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

אולי זה קשור לביוץ ואז זה אמור לחלוף תוך מספר שעות.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית