כשלונות מרובים-שאלה בבקשה:
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב פרופסור. אחרי שישה סבבים של IVF, מתוכם חמש החזרות, אני לצערי חווה כשלון נוסף בזה הרגע לאחר קבלת וסת. לא נקלטתי מעולם, אני בעלת רזרבה נמוכה ומייצרת מעט ביציות בכל סבב. ללא מוקפאים. אחוז ההפריות גבוה, איכות העוברים סבירה עד כה. מה אני יכולה לעשות שלא עשיתי עד עכשיו? האם חמש החזרות כושלות מלמדות על משהו נוסף שאינו תקין או שהצעד הבא הוא כמו הצעד הקודם - להמשיך עד שזה יצליח? אני יודעת שקשה לענות "מרחוק" אבל אשמח בכל זאת לחוות דעתך. תודה
קשה לענות כאשר אני אפילו לא יודע את גילך, אבל באופן כללי התמדה מובילה לתוצאות בטיפולי הפריה.
תודה. אני באמת מקווה שזו הנוסחא. חג שמח.