למה אין תשובות לכולם?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למה תמיד רק חלק מקבלים תשובה?
חטא היוהרה זה דבר גרוע פרופסור. ולא נדבר על הציניות.
לא הבנתי עדיין למי לא עניתי ולא הבנתי למה זה שאני מתפנה בחג לענות בהתנדבות לאנשים במצוקה זה יוהרה וציניות, אבל כיף להשמיץ באופן אנונימי, נכון?
(מספר מקשר)
מה דעתך על קצת אורך רוח וטיפה כבוד? הפרופסור לא חייב לך כלום. שנה טובה.
גם אם יש לך מה להגיד, יש דרך. אני במקומו בכלל לא הייתי עונה לך.
וכל אחת יכולה להתבטא איך שבא לה. הפרופסור לא צריך סנגוריות צדקניות. כן צריך לדבר בכבוד אבל מותר להתבטא חופשי.