עוברים קפואים והחזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מטופלת חדשה באסותא . קראתי כל מיני דברים ואני מאד רוצה לנהל את הדיון על המוקפאים וכמה עוברים נחזיר אך ורק כשאני לבושה ולא כבר בחדר החזרת עוברים. בלתי אפשרי לנהל כך דיון ואני ממש לא מוכנה לזה. אין איזה חדר מסודר לשבת עם אותו רופא שיעשה את ההחזרה? אני לא מבינה למה זה ככה לא מאורגן? אודה לתשובה.
לקריאה נוספת והעמקה
בד"כ הדיון נעשה במרפאה, כאשר את מקבלת את תוכנית ההכנה, שבועות לפני ההחזרה עצמה. במקרים רבים אין הרבה התלבטות, מפשירים שני עוברים ומחזירים אותם. אם את חושבת שיש אצלך התלבטות מיוחדת, הרופא ישמח לשבת עמך שוב במרפאה לדון בכך.
(מספר מקשר)