הזרעה ללא אולטראסאונד=האם ניתן להסתמך על דם בלבד?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 42.5 יחידנית הזרעה שניה טבעית הבוקר. יום 16 למחזור. הפעם הרופא לא עשה אולטראסאונד. לטענתו בדיקות הדם של ההורמונים מדוייקות יותר. ברביעי, יום 14 למחזור תוצאות: 673 E2 1.2PROG LH34.5 הבוקר עשיתי בדיקת דם לפני ההזרעה (התוצאות הגיעו אחרי ההזרעה) 295E2 4.5PROG 19LH 1. האם בדיקות דם ללא אולטראסאונד אכן מדוייקות יותר? בכל מקום כתוב כי המעקב הוא גם על הזקיקים. 2. נראה לי שפספסתי את הביוץ. נכון? 3. כדאי לעבור לIVF בגלל גילי? תודה
1. בדיקות דם טובות יותר בהערכה אם היה ביוץ מאשר בקביעת מתי יהיה ביוץ. 2. לא. 3. כן.
(מספר מקשר)