אנדומטרין- הפרשות לבנות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אחרי החזרת מוקפאים ואני לוקחת 3 כדורי אסטרופם דרך הפה ו- 2 כדורי אנדומטרין בוקר וערב דרך הנרתיק (אני מצליחה להחדיר כ- 2/3 מהמוליך ). יש לי הפרשות לבנות כאילו זה הכדורי אנדומטרין שהכנסתי מתפוררים לאט לאט ויוצאים. האם זה תקין? האם נשאר לי מספיק בנרתיק- איך יודעים אם זה בסדר? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
ה"פטנט" שמאחורי פתיליות האנדומטרין הוא העובדה שבמגע עם נוזל הן מתמוססות. היתרון בכך שזה מבטיח ספיגה טובה של הפרוגסטרון בנרתיק. החיסרון זו הפרשה מרובה מהנרתיק בצורת "מי סיד" שחלק מהנשים חוות. לא נעים, אבל לא משפיע לרעה על הספיגה של ההורמון.
(מספר מקשר)