נפיחות רגליים בהריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור, אני מטופלת שלך, בהריון שבוע 20.5 עם תאומים. אתמול שמתי לב שהרגליים שלי נפוחות מכף הרגל והקרסול ועד אמצע הרגל עד הברך. הנפיחות היא כזו שאני לא יכולה לנעול כל נעל, אלא רק כפכף הכי רחב שלי. יש לציין שאני מקפידה לשתות ונפטרת מהנוזלים באופן די קבוע לפי מה ששמתי לב. 1) האם תופעת הנפיחות מדאיגה? 2) האם יש מאכלים או/ושתייה שיש להימנע ממנה על מנת שהנפיחות תרד? תודה רבה לך על הכל ושנה טובה.
אני בשבוע 21 וזה נורמאלי לשבועות האלה. התייעצתי עם אנשי מקצוע שאמרו לי להרים את הרגליים המצב של מנוחה כל עוד זה מתאפשר ורצוי אפילו על כרית ולשתות הרבה מיים. כמה שפחות לעמוד ולהתאמץ. בהצלחה
תודה לך. בהצלחה גם לך.