ציסטת גופיף צהוב והזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני סובלת מדי פעם מציסטה של הגופיף הצהוב (לעתים עם כאבים). מזה חודש בערך יש לי ציסטה כזו והיא מכאיבה מדי פעם. הכאב מורגש מעט גם בזמן קיום יחסי מין. אני אמורה לעבור הזרעה בביוץ הבא ביחד עם הורמונים (לאחר כמעט שנה של ניסיונות ולאור בעיית זרע קלה). שאלותיי הן: 1. בהנחה שגם בביוץ הבא תתפתח ציסטה כזו (או שהקיימת תישאר עד אז), האם יש סכנה לעבור הזרעה? כלומר סכנה לפגוע בציסטה, לפוצץ אותה וכו'... 2. האם אני רגישה להורמונים המופרשים סביב הביוץ ובגלל זה נוצרת הציסטה כל פעם מחדש? ואם התשובה לכך בחיוב, האם אין חשש בלתת לי הורמונים (דיברנו על גונל)? 3. האם יכול להיות מצב שיתפתחו בבת אחת 2 ציסטות, לאחר שהקודמת לא נעלמה וחדשה תתווסף אליה בביוץ הבא, והאם זה לא מסוכן? בתודה רבה, עינב.