מפוחדת-מה לעשות?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מראש מתנצלת על אורך ההודעה. בת 26, מנסים להיכנס להריון שנה. מאופיינת כבעלת שחלות פוליצסטיות. מחזור ראשון עם איקקלומין כדור אחד שלא הביא להתפתחות זקיקים ובכדי לקבל מחזור נוסף (כי המחזור לא סדיר) הביאו לי דופסטון,אך זה לא הביא ווסת ועכשיו מתחילה פרימולנט נור. בנוסף, היו לי כאבי בטן תחתוניים,ובאולטרסואנד נראה ציסטה עם סירכה בגודל 56 מ"מ. רירית 17 מ"מ.נאמר לי לחכות למחזור לראות אם הציסטה נעלמת כי אחרת לא אתחיל איקקלומין (הפעם 2 כדורים) .נאמר לי כי הציסטה הופיעה כנראה כתגובה לאיקקלומין. שאלותיי הן: 1. מה זה סירכה? 2. האם הציסטה תיעלם מעצמה? 3. האם הציסטה מסוכנת ויכולה להפריע לנסיון להרות? 4. האם אין מניעה לעבור מכדור אחד לאחר כדי לקבל מחזור? 5. אם הציסטה הופיעה כתגובה לאיקקלומין כדור אחד,לא עלולות להופיע עוד כשאקח 2 כדורים?