האם מומלץ להימנע החודש לנסות להרות באופן טבעי??
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כ-5 חודשים עברתי לצערי הפלה בשבוע 9 לאחר הזרעה עם הורמונים(לאחר שהיה שק הריון ריק) לפני שלושה חודשים ראו בהיסטרוסקופיה שלא הכל יצא ונשארו שאריות מההריון , ועברתי היסטרוסקופיה ניתוחית -שם הוסרה רזידואה בקוטר 2 סמ בדופן אחורית וחלק דבוק היטב לקרן הימנית- כחודש וחצי אחרי הניתוח קיבלתי מחזור שנמשך למעלה מ3 שבועות עם דימום מימי, הייתי אצל הרופא שנתן לי פרימולוט נור ל10 ימים שאחריהם קיבלתי מחזור במשך חמישה ימים עם דימומים מאוד חזקים ומימיים ,כעת אני לפני ביוץ, האם מומלץ לנסות החודש להרות באופן טבעי או שבגלל שהיה מחזור לא סביר כדאי להימנע?? בנוסף- בדקתי fsh ביום 2 למחזור שיצא 12 ודי נבהלתי מכך- האם יכול להיות שזוהי הסיבה להפלה? והאם הסיכויים שלי להריון סבירים?? אני בחורה בת 31 , אודה מאוד לתשובתך לשאלותיי.
תודה רבה לתשובתך המהירה!! בנוגע לfsh , האם הסיכויים שלי להריון סבירים?? אני בת 31 י, יצא בבדיקה 12.. אודה לך לתשובתך!