דימום ביום ה20
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ,אני מנסה להכנס להריון מזה 9 חודשים עקב מחזורים לא סדירים(פעם בשלושה-4 חודשים)גילו לי שתי שחלות פולציסטיות עם פרופיל הורמונלי תקין. קיבלתי בסוף חודש יולי כדורי דופסטון להסדרת המחזור,מאז קיבלתי מחזור ב1.8.13 טבלתי ב 14.8 וקיימתי יחסים רק ב15.8. היום הופיע לי דימום קל(כמו סוף מחזור) אני חייבת לציין שאף פעם לא היה לי דימום ביום מחזור ה-20 מה גם שבדקתי חום השחר מאז המקווה,והוא עמד על 36.2-36.3 אז הנחתי שעדיין לא היה ביוץ. שאלתי היא ממה יכול לנבוע הדימום? תודה
לקריאה נוספת והעמקה