מתי היה הביוץ בערך?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי מספר שאלות 1. מהו אורך חיי הביצית ומדוע השונות בטווח חיי הביצית, במה זה תלוי? 2.האם הביצית פוריה באותה המידה בכל השעות בהם היא "חיה"?. 3. עשיתי היום הזרעה על בסיס טיבעי כשנתוני הדם היו: אסטרדיול: 684 LH - 7.5 פרוגסטרון- 10.3 אני יודעת שכבר התרחש ביוץ שאלתי- לפני כמה שעות לערך? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
1. בערך 24 שעות. לא ידעתי שיש שונות. 2. כנראה פורייה יותר אחרי שש השעות הראשונות. 3. ביממה האחרונה?
(מספר מקשר)
כלומר אחרי 6 שעות היא הופכת פוריה יותר, או אחרי 6 שעות פוחתת הפוריות? זה דווקא נשמע משמעותי בהזרעות, לא?