תרומת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור יקר! בישראל קיימים כיום כמה עשרות אלפים של עוברים מוקפאים. חלק מהם בתום עשר שנים מועמדים להשמדה או תרומה למדע למחקר. האם אין דרך שעוברים אלו יופנו לתרומת עוברים כמובן באישור ההורים ובתשלום לאנשים שזקוקים להם? זה יכול לפתור בעיות של זהות של ילדים שנולדו מתרומה אנונימית ומצד שני התלבטות של ההורים מה לעשות איתם כאשר אחרי עשר שנים הם מחוייבים בדמי שמירה והם כבר עברו את גיל הפוריות או שאינם מעונינים בילדים נוספים? תודה
את צודקת, אבל נורא מסובך להתעסק בלוגיסטיקה של פניה לזוגות והשגה של ההסכמה. אבל אולי בעתיד מישהו ירים את הכפפה.
(מספר מקשר)