פגישה אצל רופא קהילתי חיצוני לאסותא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לגבי מתן פרוטוקול, מירשמים, העברת כרטיס מכבי במחשב. (כאילו הולכים לרופא משפחה) אולם השאיבה באסותא לא צלחה (היה ביוץ). בסיס טבעי, ב.ד + א.ס. אחת ויחידה בבלפור ת"א (ולא באסותא). רופא "התרברב" על טוב ליבו שיכל לשאוב ולהרוויח (חלק ב'). אולם על חלק א' לא רצה להחזיר, כך שאקבל את כל ה-705 שח בחזרה. האם 337 חלק א' שאני משלמת זה מה שהרופא היה צריך לוותר? מסקרן אותי. לא די בהעברת כרטיס בקהילה כדי שייצא נשכר? או שמא אסותא משלם לו בנוסף. * פשוט גם הורדמתי פעמיים כשהעדפתי היתה לא!!! ואני סבורה שהמניע היה לקצור את תגמולו על חלק ב' (באם אבייץ). ??
במידה ונעשה מעקב אחר הזקיקים הרי שהקופה מחייבת את ההשתתפות העצמית של שלב א בלבד.