פרוטוקול במחשב

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

13/08/2013 | 23:03 | מאת: מטופלת באסותא

פרופסור פעם כתבת שתיכף הפרוטוקול יהיה במחשב והרופא יוכל לראות אותו מכל מקום. כי זה חשוב שלא יתבלבל בהנחיות אז זה כבר קיים התוכנה הזאת? תודה

התוכנה קיימת, אבל תוכנס לשימוש רק אחרי עוד מספר שיפורים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית