שאלה דחופה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב14/7 עברתי החזרה של 2 עוברים מוקפאים שלצערי לא נקלטו...לאחר טיפול בפרוגינובה אנדומיטרין וזריקות פאוגסטרון רטרד 500... אחרי שבוע הגיע דימום קל מאוד שלא היה נראה כמו מחזור אך בדיקות הדם הראו שזה אכן מחזור... היום היום ה11 למחזור עם טיפול בפרוגינובה ועדיין יש לי הפרשות חומות כל הזמן... האם זה נשמע תקין?יום חמישי יום ה13 אמורה לעשות בדיקות דם us על מנת לראות אם הרירית מוכנה להחזרה...מה דעתך?ההפרשות תקינות או שכדאי ליידע את הרופא?אולי זה משהו שעלול להפריע להחזרה?
תודה על התשובה אך השארת אותי לחוצה מאוד...מה יכולה להיות הסיבה להפרשות?והאם יכול להיות מצב שנפסיק הטיפול החודש ונחכה לשבוע הבא??