שאלה דחופה- מי שיודע שיענה אין לי זמן

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

13/08/2013 | 11:05 | מאת: גלית

שלום לכולן היום הייתי אמורה לעשות את הבדיקה אחרי החזרת עוברים (כמה חיכיתי ובסוף לא הספקתי) בנוסף שכחתי את הקרינון בבית כמה זה קריטי? האם לקחת מונית ולהביא את זה? עד מתי מותר לאחר? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

זה לא מומלץ לאחר יותר מכמה שעות, אבל אם נקלטת זה כנראה לא יזיק להיריון.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית