גינרה...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.. קיבלתי מחזור ביום 07.08 שזה היה יום רביעי.. והרופא אמר לי לקחת גינרה כדור אחד ביום עד ה 27.08.. כי אני צריכה להפסיק ולקבל מחזור ואז נתחיל בזריקות לקראת שאיבה והחזרה.. ביום ראשון שהוא היום החמישי שכחתי לקחת את הכדור.. אני לוקחת את הכדור כל יום בסביבות 22:00-00:0... התעוררתי בבוקר ביום שני בסביבות 09:30 ולקחתי את הכדור של יום ראשון ובליילה מאוחר לקחתי של יום שני "אתמול" .. האם זה בסדר או שיש אפשרות שאני אקבל מחזור עוד פעם?? וגם רציתי להודיע שלא קיימנו יחסים בתקופה הזו אז האם מה שעשיתי זה בסדר או שיש סיכויי לקבל מחזור.. ואם יש סיכוי מתיי אני אמורה לקבל?? עזרה בקשה