מה זה עוברים יפים??? אני ממש לא מבינה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למה לא אומרים את האמת. נשמע כאילו הרופא מחרטט אותנו ומורח במשפט לצאת לידי חובה - העוברים יפים. מה זה יפים? אני רוצה להבין מה זה יפים. אני לא צריכה יפים, אני צריכה פירוט ! זאת הפריה ראשונה שלי ואני אוהבת להיות מעורבת בהכול ! אני יכולה לקחת את הדוח של המעבדה ישירות מהמעבדה??. נראה תמיד כאילו מחרטטים אותנו העיקר שנלך כבר. אוףףף
עובר יפה מכיל מספר תאים שתואם את גילו, חסר שברים, סימטרי וכו'. את תמיד יכולה לקבל את הדוח של המעבדה ישירות מהמעבדה, אבל לעתים זה לוקח להם מספר ימים להכין אותו.
(מספר מקשר)