קלקסאן- שאלה לפרופסור, למשועממות: לא להתערב,תודה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! לא ענית לשאלה קודמת באותו נושא,כנראה התפספסה בגלל בנות מוזרות שמתערבות... 1.אין לי בעיות קרישיות, לכן המלצות לגבי קלקסאן מנוגדות (בגלל ההסטוריה). אני עדיין לא סגורה כן או לא, מתי הוא הדאד ליין שלי ? היום שש+חמש. אני מניחה שלא ניתן למשוך יותר מדי, עד מתי כן? 2.מה הן הסכנות הבולטות בקלקסאן,ממה להזהר? תודה!
1. בעולם מקובל להתחיל קלקסאן כאשר נצפה דופק, בישראל מאחר וזה ניתן בעיקר "נגד עין רעה" יש מי שמתחיל כבר בהחזרת העוברים או אפילו לפני כן. 2. זה יכול לגרום לדימומים, ירידה בטסיות ועוד.
(מספר מקשר)