איקקלומין ואוביטרל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני בת 27 מנסים להיכנס להריון כבר חצי שנה ללא הצלחה, הלכנו להיתייעץ עם רופא פוריות, התחלתי סבב של איקקלומין כדור ליום ואוביטרל, לצערי לא הצלחנו למרות שהיו זקיקים יפים, השאלה שלי היא כזאת אחרי האיקקלומין הבחנתי בחוסר הפרשות הייתי ממש יבשה עד כדי כך שהיה צורך בסיכוך על מנת לקיים יחסים, בדרך כלל יש לי המון הפרשות סביב הביוץ האם זה יכול להפריע ? האם הטיפול לא יעיל לי? והאם אני יכולה להמשיך סבב שני ללא היתייעצות עפ הרופא?
לקריאה נוספת והעמקה
את צודקת איקקלומין יכול לגרום למיעוט ריר מצוואר הרחם ולכן מומלץ לשלב הזרעה שעוקפת את צוואר הרחם בטיפול.
(מספר מקשר)