סל הבריאות - IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מתוך מחירון משרד הבריאות נתקלתי בסכום של כ-10,000 ש"ח לIVF. בבי"ח פרטי דרשו כ-300 - שלב א'. ועוד כ-400 שלב ב' האם המטופלת היא זאת שמממנת את שכר הרופא. פשוט הליך לא צלח, ושלב ב' לא מומש. היינו, רופא ויתר על דקירה. האם להניח שהוא ויתר על סכומים גרנדיוזיים, או רק כ-400 שח. מבלי לדייק. שנבין על מה אנחנו משתתפות. *[הסכום די יקר להליך שנראה לכאורה די פשוט. לא אמור להיות מוזל אם יש ביקוש גובר.?] בתודה,
בבית חולים דורשים את ההשתתפות העצמית שכל קופה מחייבת אותם לגבות ממך. אם לא עשית שלב ב' את לא אמורה לשלם השתתפות עצמית וההתחייבות תעמוד לזכותך לטיפול הבא. הרופא באמת לא מתוגמל במקרה כזה על ידי בית החולים.