הריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום כמה עצוב שלפני שבוע אמרתי שאני בהריון והיום התבשרנו שאין דופק . אני בין שבוע השביעי לשמיני. שאלתי היא כזאת; הרופא המטפל ממליץ על לקיחת כדורים, מאחר ולא היתה התפתחות תקינה של העובר. בביח יוספטל (שאמנע מלומר את דעתי עליו), נאמר לי, כי הרופא טועה ועלי לעבור גרידה שבוע הבא. האם אכן כדורים בשלב זה יעילים? הרופא המטפל אמר שאם כדור לא יעזור, אז הולכים לאופציה הפחות נעימה , שזו גרידה. אשמח לחוות דעת נוספת, תודה וסופש נעים.
גם אני יותר חסיד של טיפול תרופתי בציטוטק במצבים כאלה על מנת להימנע אם אפשר מגרידה.
(מספר מקשר)