שלום פרופסור יקר!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ראיתי במאמר שלך שלעיתים הסיבות להפלות חוזרות-הם זיהומים למרות שזה נדיר. ואז נותנים אנטיביוטיקה. ע"ס מה קובעים איזה סוג אנטיביוטיקה לתת? והאם קיימת סכנה בנטילת אנט' במהלך כל ההריון-שהגו יהיה עמיד בפני זיהומיים? אני שואלת-כי לא נמצא סיבה ברורה להפלות אצלי וכתוספת לקוקטייל התרופות שאני נוטלת הרופא מתלבט אם להוסיף לי גם אנביוטיקה. בינתיים הוא נתן לי פולידין בנרות (ווגינלי). תודה!
יש הרבה אנטיביוטיקות שלא מזיקות בהיריון, אבל אני לא הייתי ממליץ לקחת אנטיביוטיקה ללא תרבית שמזהה חיידק ספציפי.
והרקע שלי זה 8 הפלות. בלשבים שונים זהו ההריון האחרון שאנסה בטרם אעבור לפונדקאות. האם היית אומר שכן שווה לנסות אנטיביוטיקה? והאם פולידין פוגע בעובר?