קלקסאן

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

01/08/2013 | 18:54 | מאת: Dana

שלום ! אם מחלטים לקחת קלקסאן,ממתי צריך להתחיל? אני ב5 +2,עדיין מתלבטת כי יש דעות שונות (כן צריכה או לא צריכה). כמה זמן נשאר לי לחושבים?( אם בכלל לא איחרתי??? !!!) תודה !!!

זה באמת לא ברור, אבל את עדיין יכולה להתחיל.

01/08/2013 | 20:21 | מאת: Dana

מה הם נימוקים ללא לקחת? מה סיכונים של קלקסאן?(אני מניחה שהם יותר ברורים מאשר אלה שבעדו)

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית