Str. agalactiae gr B
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר ! מסיימת שבוע 5,משטך וגינאלי גילה Str. agalactiae gr B . 1. מסוכן בהריו? 2. האם zidoval gel 'או דאלאצין יכולים לעזור (ישנם בבית,קבלתי בקופה לפני קבלת תוצאות ועדין לא השתמשתי,רציתי ללכת על בטוח) 3. האם גם בן זוג צריך לעבור טיפול? תודה רבה !
לקריאה נוספת והעמקה
1. לא. 2. לא. 3. לא. המשמעות היחידה שתצטרכי לקבל אנטיביוטיקה מונעת בעת הלידה.
(מספר מקשר)
תודה רבה על תשובתך המהירה ! 1 למה לא מטפלים בזה עכשיו?)זה די מפריע כי גורם לגירוי מקומי ודחיפות במתן שתן) 2 האם אצטרך לעשות זאת אחרי הריון? 3 מה מקור זיהום? הדבקה? 4. אם כן,למה לא לטפל בבן זוג,או שגם אחרי הריון? תודה !