דופסטון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 29, בעלת שחלות פוליסטיות, סבב שני של איקקלומין - הרופא רשם לי דופסטון לקבלת מחזור ומהיום ה5 למחזור איקקלומין. האם דופסטון אכן מיועד לקבלת מחזור ? לפני כן נטלתי פורומילוט נור- שגרמו ל"מחזור" מועט, בעצם יומיים של מעט דם חום בלבד. מה ההבדל בין פאומילוט לדופסטון.? כבר שנה שלמה שאני ללא גלולות ומקבלת רק יומיים=שלושה של דם חום כהה באמצעות פרומילוט-נור- האם זה תקין שמזה שנה לא ראיתי דם של ממש..??? האם הדופסטון בעצם יכול לגרום לי לביוץ?
מראייתך- האם כדאי לקחת את הדופסטון? או לחזור לפרומילוט- נור? אני רוצה תרופות שמעודדות ביוץ, לא מונעות אותו. האם הפרומילוט יכול לגרום לביוץ? גם ככה באופן טבעי אני מקבלת מחזור אחת לחצי שנה. מאוד מתוסכלת כבר