לגבי הזרע שנשאר באסותא, ועלי להשמידו בגלל הגיל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על תשובתך פרופ' זיידמן. האם מעבדת זרע - זה אומר רק בבנק הזרע? כי רופא פיריון רק מצטט לי את החוק 10 פעמים (לא חשוב שטיפול אחרון פוספס לי בגלל שהנחה אותי להמתין 45 יום נוהלי קופה) (חוסר רגישות) (וכבר ביצעתי טיפול עוקב). ואחרי השבחה אני יכולה להזריק לעצמי טבעי? (או כמובן לשלם להזרעה?).
לא בטוח שהבנתי את מה שכתבת. אבל באופן כללי משרד הבריאות מתיר אחסון זרע רק בבנקי זרע. לכן לאחר טיפול שהושלם יחידת ה- IVF לא יכולה לאחסן את הזרע. כמובן שעדיף להשתמש בזרע שהופשר להזרעה תוך רחמית ולא לשים אותו ברחם באופן עצמי.
(מספר מקשר)