טיפול ארוך או קצר?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 39.6 לאחר הפרייה מספר 1 קיבלתי ערך תקין (הריון) בבטא אך בבדיקה לאחר מכן ירד. באופן כללי אני בריאה וה-fsh שלי תקין 7.8. רציתי לשאול מה דעתכם על הפרוטוקול הארוך? ובכלל מתי עדיף הפרוטוקול הקצר על הארוך ולהיפך? (כמובן בהמלצת הרופא)
תודה לך פרופסור על תגובתך. האם כדאי לבחון יחד עם המלצת הרופא כמובן לעבור את הטיפול השני באותו פרוטוקול כיוון שכבר הרית בפרוטוקול הקצר(בהפרייה מספר 1)? איזה יתרון יתן לי הפרוטוקול הארוך בהתאם לנסיבות (הפרייה 1 הריתי אך הבטא ירדה, fsh 7.8, גיל 39.6, בריאה באופן כללי)?