התרופה פרימולוט נור

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

20/07/2013 | 07:57 | מאת: חני

האם נטילת התרופה הזו מונעת כניסה להיריון ? במידה ויש היריון האם היא פוגעת בעובר ?

זה פרוגסטרון שיכול לדכא את הביוץ אבל לא יפגע בעובר.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית