פרוגסטרון - שאלה דחופה בבקשה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

20/07/2013 | 00:52 | מאת: מודאגת

האם רמת פרוגסטרון של 4.6 שלושה ימים לפני שאיבה היא גבוהה מדיי? יש לי 5 זקיקים (לקחתי 10 ימים גלולות יסמין והפסקתי לקחת Dhea לפני כעשרה ימים עקב רמת פרוגסטרון של 9.5 ) מה אתה ממליץ לעשות במקרה כזה? אני מודאגת .. תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה

מעט גבוהה. אפשר להגביר את התרופות לדיכוי הביוץ.

20/07/2013 | 11:16 | מאת: מואגת

תודה רבה ד"ר,כעת אני לוקחת סינרל ,4 פעמים ביום. לכמה אתה ממליץ להעלות? האם כדאי גם לקחת בנוסף דקא? אלף תודות על ההיענות שלך זה ממש לא מובן מאליו!!שבת שלום

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית