אחרי החזרה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

19/07/2013 | 15:31 | מאת: דריה

שלום. אני בת 31 ואחרי הרבה כשלונות בהפרייה. היום הרופא החזיר לי חמישה עוברים ואמר שחלק יפים מאד וחלק נחמדים. מה הסיכויים להיקלט? תודה.

כנראה שטובים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית