באיזה בטא אמורים לראות דופק? ושק היריון?

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

19/07/2013 | 14:10 | מאת: ש

ובאיזה בטא רואים שק היריון?

בבטא מעל 1000 רואים שק היריון ובשבוע +6 רואים דופק.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית