תזמון שאיבה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

19/07/2013 | 13:11 | מאת: מיכל

היי , יום 11 למחזור . זקיקים - 19,15,10,10 רירית - 6.5 פרוגסטרון - 1.1 אי 2 - 2566 מתי נכון לבצע שאיבה ? תודה מיכל

לפי הנחיות הרופא המטפל.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית