גושי קרינון מלוכלכים/שחורים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני בשבוע 7+1, ב"ה. דופק ועובר מתאים לגודלו נצפו שלשום. הבוקר הוצאתי קצת גושי קרינון מהנרתיק (סליחה על התיאור) לפני החדרת הקרינון החדש, והם היו עם כתמים שחורים/חומים. מאוד נלחצתי. חוץ מזה אני לא רואה שום סימן לדימום, גם לא על המוליך שהכנסתי אחר כך. האם זה סימן לדימום? או שייתכן שהשאריות "מתלכלכות" כך מהשהות בנרתיק? אציין שיחסית אין לי הרבה גושים, אני חושבת, ולכן אני מנסה להוציא אותם רק פעם בכמה ימים. אשמח לדעתך כי כרגע אני מאוד לחוצה. למה זה קורה? עשיתי חיפושים באינטרנט וראיתי בנות שמדווחות גם על גושים ורודים, ונכתב להן שזה בסדר? האמנם? שלא אילחץ אם ייצא לי פתאום משהו ורוד גם....
הי, לי נאמר בעבר שכל עוד אין דימום אמיתי (ויכול להיות דימום מאסיבי עם קרינון מניסיון) אז צבעים שחור אפור לקרינון זה בסדר והוא נצבע בצבע הזה מסיבה מסוימת. את מקפידה לשים את הקרינון ואז להסתובב לפחות חצי שעה ולא לשים אותו לפני השינה? נעמה