לאחר החזרת עוברים - ריבוי שתן

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

19/07/2013 | 08:18 | מאת: נעמה

שלום, אני מספר ימים לאחר החזרת עוברים. עדיין יש לי כאבים בבטן התחתונה, מעט בחילות, כל היציאות הן שלשולים (אם כי בתדירות נורמלית) אבל הדבר המרכזי הוא שהולכת הרבה לשירותים וכל פעם יש הרבה שתן. האם הדבר תואם את התסמינים של הטיפול? תודה! נעמה

לקריאה נוספת והעמקה

כן. יתכן גירוי של השלפוחית. אם זה מחמיר כדאי לעשות תרבית שתן.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית